Miele W 5903 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele W 5903 WPS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Lisette 21-12-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Miele W 5903 WPS

We hebben de wasmachine 7 jaar geleden gekocht en hij was wast uitstekend, en is stil wat in een appartement niet onbelangrijk is.
Goed overzichtelijk display en eenvoudige bediening.
We hebben 1 keer een probleem gehad wat door Miele uitstekend is opgelost.
We zijn heel tevreden over deze wasmachine.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Is heel stil

Job2010 09-08-2012
Geschreven voor: Miele W 5903 WPS

Update van mijn eerdere review (03-08-2010). Het is en blijft een geweldige wasmachine. Toegegeven, er zijn goedkopere wasmachines te vinden. Ik kan echter iedereen aanraden wat meer te betalen voor deze Miele, of wellicht voor een andere Miele. Je krijgt echt kwaliteit voor je geld.

Tim_1976 07-08-2012

Update.
Excuses aan de wasmachine deze was niet defect.
Super service van de lokale Radiobeurs waar de machine was gekocht, binnen een uur stond men op de stoep!
Blijkt dat de wasmachine met veel meer druk dan mijn oude machine het water afvoert. Dit resulteerde in een gescheurde, oude, afdichting van een weggewerkte afvoerleiding.
Mijn beoordeling van de duurzaamheid is aangepast maar ik kan dit na 2 maanden uiteraard niet goed beoordelen. Echter het is een Miele dus dit moet goed zijn.

Tim_1976 06-08-2012
Geschreven voor: Miele W 5903 WPS

Ongeloofelijk! Nog geen 2 maanden geleden deze machine gekocht omdat we “verzekerd” wilden zijn van kwaliteit omdat ons gezin binnenkort wordt uitgebreid. Inmiddels is mijn vrouw hoogzwanger (slechts enkele dagen van de uitgerekende datum) en liep gisteren het water langs onze muren van de babykamer!
Bij de levering van deze machine werd ons gezegd dat de plastic lekbak niet meer nodig is, deze WPS (Water Protection System) machine heeft een eigen ingebouwde lekbak.
De aanvoer en afvoer aansluitingen zijn droog, het water komt vanuit de wasmachine zelf.
Uiteraard gebeurde dit op zondag en op maandag is de winkel waar de machine is aangeschaft gesloten. Als klap op de vuurpijl, na het bellen van het Miele service centre, hebben ze pas volgende week tijd om een monteur te sturen!
Mijn vrouw kan elk moment bevallen, het behang in de babykamer is kletsnat en of we maar even een week willen wachten op een monteur, waarschijnlijk is men niet bekend hoeveel was je hebt na een bevalling? Afgezien van de bijkomende stress van de hoogzwangere vrouw.

Ik had deze “service” totaal niet verwacht van Miele.

Voor de machine zelf geef ik als duurzaamheid uiteraard een 1. Het kan uiteraard een productiefout betreffen maar ik kan geen ander oordeel geven voor een machine van nog geen 2 maanden oud!
De overige zaken; wasresultaat, mogelijkheden, gebruiksgemak en uiterlijk zijn zeer goed.
Maar een waterballet in je nieuwe babykamer?!

Tim_1976 06-08-2012
Geschreven voor: Miele W 5903 WPS

Ik had deze “service” totaal niet verwacht van Miele.

Maar een waterballet in je nieuwe babykamer?!

Officiele reactie van Miele 07-08-2012

Miele Nederland betreurt de situatie die bij u thuis is ontstaan. Gezien de situatie willen wij graag kijken of wij de afspraak kunnen vervroegen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens per e-mail te sturen naar webcare@miele.nl, dan nemen wij contact met u op.

Miele Nederland Webcare

linda1069 16-03-2011

hallo,

mijn moeder heeft dze wasmachine gekocht en is hier heel tevreden over!
je hoort hem niet en de was komt er schoon uit.
genoeg mogelijkheden.
kortom een super aankoop.

Job2010 03-08-2010
Geschreven voor: Miele W 5903 WPS

Wat een mooie wasmachine. Hij straalt alleen al kwaliteit uit. Wanneer je hem de eerste keer aanzet verschijnt er "miele wilkommen" op het display, vanaf dat moment ben je blij dat je voor deze wasmachine hebt gekozen. De was komt schoon uit de trommel en ruikt heerlijk. Het droogresultaat na het centrifugeren is redelijk. De machine is erg stil, ook met centrifugeren. Verder zitten er alle opties op die je kan wensen; display, timer, verlichting, vele programma's, zelf reinigende waslade etc. Dit is echt een super aankoop.